Alla inlägg under februari 2014

Av Annette Nyqvist - 4 februari 2014 18:30

Ja då var det dags igen då.... Ny bordläggning. Den här gången var jag med och målade dessutom tog jag fram kameran.


"

Längst fram står Richard och Christer och försöker få fast "bordet" och sen är det meningen att vi ska dra in den   det gäller att ta i ordentligt.


 

Stackars Susanna, hon mådde inge bra, men hjälpta till ville hon ialla fall. Kan avslöja så här efteråt att hon låg deckad i flera dar sen så hon var sjuk på allvar.   


För att återgå till bordläggningen då, så tog jag en liten film. (hoppas att ingen har något emot att den visas här...)

Den där grejen Richard håller på med, är en av de nya tvingarna som Svante gjort. Verkar funka hur bra som helst.



 

Och till sist får jag lov att tacka alla som var med och slet denna dag: Christer, David, Sebbe och Susanna. Och så jag och Richard förstås. Tusen tack alla, såååå kul att det finns folk som gärna vill hjälpa till, ni är alla värda  i massor.


Så för den här gången Tjingeling   

Ovido - Quiz & Flashcards